Mateusz Socha zaprezentował pierwszą koszulkę z tekstem ze swojego stand-upu. Początkowo komik z Żagania zapowiedział własne t-shirty już w marcu, co spotkało się z krytyką Rafała Paczesia, który stwierdził, że są one kopią jego pomysłu.
Na pierwszy ogień poszedł, kultowy już w niektórych kręgach, tekst „Karolinka, wypierdalaj z huśtawki”, oczywiście pochodzący z programu Król Piaskownicy. Na razie niewiadomą pozostają ceny koszulek, pozostałe wzory oraz czy ich producentem jest krawcowa Donna Daniella. Mateusz zasugerował, że pre-order rusza na dniach, tak żeby mogły być prezentem pod choinkę.
Piotrunia – koszulki Zoli Szulowskiego
Piotr „Zola” Szulowski uruchamia sklep opatrzony jedną ze swoich ksyw. Na razie na stronie znajdziemy jeden produkt, ale komik zapowiada kolejne upominki. T-shirty z logo marki Piotrunia kosztują najwięcej ze wszystkich do tej pory wypuszczonych przez polskich stand-uperów, bo 129 zł. Na ich cenę zapewne wpływa jakość materiałów i wykonania, której podjęła się poznańska pracownia Widoki. Każda koszulka pakowana jest w kopertę widoczną na zdjęciach. Zamówienia można składać na Piotrunia.com.pl
Lotek oraz jego pompeluny i mangustany
Jeśli dobrze liczymy, to Łukasz Lotek Lodkowski zaprezentował już swoją ósmą koszulkę, a dokładniej, to jego dziewczyna Kasia. Pierwsze produkcje nawiązywały do starszych programów Lotka, kolejne do jego Hot16Challenge, a teraz przyszedł czas na Bałagan na Strychu. Po t-shirtach z hasłem „Napluj mi w dupę”, kolejny wzór jest zdecydowanie mniej zaczepny. „Pompeluny i Mangustany”, czyli owoce jakie poznał Lotek w Biedronce i Lidlu, dedykowane są Paniom i kosztują 99 zł w sklepie King of Entertainment. Wysyłka realizowana będzie jeszcze przed 6 grudnia, a w ramach bonusu za 9 zł można dobrać dowolną koszulkę z poprzedniej kolekcji.