Współpraca IKEA z 7 polskimi stand-uperami (Adam Van Bendler, Karol Modzelewski, Wojtek Pięta, Tomasz Boras Borkowski, Wiolka Walaszczyk, Ola Petrus, Paulina Potocka) została nominowana do IAB Mixx Awards 2019, które nagradzają najlepsze projekty z wykorzystaniem digital marketingu.
„Z nogą w drzwiach, czyli stand-up w sypialni IKEA”, to 8 występów komików, w których opowiadają głównie o swoich sypialnianych perypetiach.
IKEA oddała stand-uperom przestrzeń, by mogli się oni podzielić swoimi doświadczeniami z życia, które dzieje się w sypialni. Uchyl razem z nami drzwi tej przestrzeni i zobacz, co dzieje się tam u innych. Nie prześpij okazji, by przekonać się, że nie tylko ty tak masz!
Projekt agencji Saatchi & Saatchi IS i Wavemaker nominowany został w 4 kategoriach:
- best use of social media
- content marketing
- cross media integration
- online marketing with influencer
O nagrodę powalczy z projektami takich marek jak Pepsi, McDonald’s, OLX, Skoda, Durex, BNP Paribas, ING Bank Śląski czy Gazeta.pl
MIXX Awards to konkurs, w którym nagradzamy najlepsze projekty realizowane z udziałem digital marketingu – takie, które łączą kreatywne idee z efektywnymi rozwiązaniami. Wydarzenie jest inspiracją na przyszłość i promocją najlepszych kampanii, jakie były realizowane od kwietnia 2018 do lipca 2019 roku.
Uroczysta gala wręczenia nagród MIXX Awards odbędzie się 27 listopada w hotel Westin w Warszawie.
KomentarzeJeden komentarz
Niektóre występy bardzo fajne, ale jednak razi wyciszanie przekleństw komików.