Wystartowała kampania reklamowa nowej platformy streamingowej z udziałem Kacpra Rucińskiego. Viaplay postanowiła skorzystać z umiejętności dubbingowych stand-upera, którymi przed laty osiągnął dużą popularność w mainstreamie.
W kreacjach reklamowych Kacper żartobliwie podkłada głosy pod widzów szwedzkich kryminałów, kibiców Roberta Lewandowskiego czy piłkarskich fanów europucharów. Spoty z jego udziałem możemy zobaczyć nie tylko w internecie, ale także usłyszeć w radio czy trafić w tradycyjnej telewizji. Przesłaniem kampanii stworzonej przez agencję Freundschaft The Digitals jest dobre rozumienie potrzeb wszystkich grup odbiorców.
Co ciekawe, w ofercie Viaplay oprócz sportu, filmów i seriali znajdziemy także produkcje własne na czele ze wznowieniem kultowego Fort Boyard. W rolę prowadzącego wcieli się inny komik – Mariusz Kałamaga, który od kilku lat również zajmuje się stand-upem.
Viaplay ma być konkurencją m.in. dla stacji Canal+, gdzie twarzą zeszłorocznej kampanii reklamowej był stand-uper Michał Kempa.